Veelgestelde vragen

  • Waarom Snap-on ?

    Bij ieder Snap-on product staat ergonomie bovendien bovenaan de prioriteitenlijst. Snap-on kijkt in de werkplaats met de monteur mee en ontwikkelt wat hij nodig heeft en wenst. Dat is onze aanpak. Dat is onze filosofie. Deze filosofie heeft de afgelopen 100 jaar dat we tools ontwikkelen tot vele patenten geleid. Patenten die jaren later door anderen worden genomen. En dat is niet voor niets. Dat is omdat ze goed zijn.

    Bij iedere tool die we ontwikkelen en produceren is ergonomie prioriteit. Van de kleinste schroevendraaier, tot de grootste slagmoersleutel en van onze simpelste opslagmogelijkheden tot de meest complexe diagnosetester.

  • Wat is de levertijd van een bestelling?

    Wij doen ons uiterste best om alle producten zo snel mogelijk en correct te leveren op het adres dat u heeft opgegeven bij de bestelling. 

    Zodra wij het artikel hebben verzonden ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track&trace code waarmee u het pakket kunt volgen. Wij streven ernaar om artikelen die op voorraad zijn binnen 5 werkdagen naar u te verzenden.

    Wanneer een artikel niet op voorraad is kan de verzending van het arikel echter langer duren. Wanneer dit het geval is nemen wij contact met u op over de levertijd van de bestelling. 

  • Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

    Als u uw artikel wilt retourneren, dient u contact op te nemen met de klantenservice. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@endeavourtools.com. Producten kunnen geretourneerd worden tot maximaal 14 dagen na het ontvangen van de bestelling.

    Vermeld in de e-mail duidelijk wat de reden van het retour is. Na het ontvangen van de e-mail stuurt Endeavour Tools een retourformulier naar u op met de gegevens over het adres waar het geretourneerde artikel naar verzonden mag worden. 

    Wanneer de retourzending door ons is ontvangen en verwerkt krijgt u bericht van ons. Wij maken het bedrag van de geretourneerde bestelling zo snel mogelijk naar u over. 

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Een bestelling plaatsen bij Endeavour Tools gaat via een aantal eenvoudige stappen:

    Stap 1. Klik op het artikel wat u wenst te bestellen. 

    Stap 2. Onderaan de productpagina wordt het artikel weergegeven. Klik op 'toevoegen'. Nu wordt het gewenste artikel in uw winkelmand geplaatst. Bij sommige producten worden er onderaan de pagina meerdere artikelen getoond. Wilt u er zeker van zijn dat u het juiste artikel besteld? Klik op het 'afbeelding icoon' voor het artikelnummer, via dit icoon kunt u de afbeelding van het artikel bekijken. 

    Stap 3. Kies uit de opties 'verder winkelen' of 'bestellen'. Wanneer u klikt op verder winkelen keert u terug naar de webshop en kunt u meerdere artikelen bestellen indien gewenst. Als u besluit de artikelen te willen afrekenen kunt u bovenaan de pagina op het 'winkelwagen icoon' klikken. Op deze manier wordt u naar uw winkelwagen gestuurd met de artikelen die u heeft toegevoegd. Wanneer u direct klikt op 'bestellen' wordt u direct naar uw winkelwagen gestuurd. 

    Stap 4. Klik op bestellen. Nu kunt u uw gegevens invullen. Vul alle gegevens in en klik op 'volgende'. 

    Stap 5. Klik de gewenste betaalmethode aan en kies via welke bank u de betaling wil laten verlopen. 

    Stap 6. Klik op 'bestelling plaatsen'. Nu kunt u uw bestelling betalen en is de bestelling afgerond. Wanneer wij de bestelling hebben ontvangen en verwerkt ontvangt u van ons een bevesting per e-mail. Wanneer de bestelling is verzonden ontvangt u nogmaals een e-mail met een track&trace code waarmee u de bestelling kan volgen.

  • Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?

    Ja, u kunt een order plaatsen door een e-mail te sturen naar info@endeavourtools.com of door te bellen naar een van onze medewerkers of naar (078) 200 55 98. Wij helpen u dan verder. U krijgt een factuur opgestuurd en zodra het factuur is betaald wordt het order verwerkt en de bestelde artikelen opgestuurd. 

  • Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?

    Wanneer u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen kan de order nog worden gewijzigd/geannuleerd. Zodra u een verzendbevestiging heeft ontvangen is het helaas niet meer mogelijk om de order te wijzigen/annuleren. Zodra u de order heeft ontvangen kunt u deze retourneren en daarna ontvangt u het aankoopbedrag retour. 

  • Verkopen jullie ook aan particulieren?

    Jazeker! Of je nu een vakman bent of een doe-het zelver, bij ons kun je altijd terecht voor jou benodigde producten.