Klachten

Klachten

Endeavour Tools stelt het belang van u als klant altijd voorop. Indien u onverhoopt niet tevreden bent over een van onze producten of over onze service kunt u een klacht bij ons indienen. Wanneer u een klacht heeft, dient u dit altijd kenbaar te maken aan Endeavour Tools B.V. door een e-mail te sturen aan: info @endeavourtools.com of door een brief te sturen naar onderstaand adres: 

Endeavour tools B.V.
Bunsenstraat 49
3316GC Dordrecht

Wij willen u vriendelijk verzoeken om duidelijk de klacht te vermelden en de eventuele oorzaak van de klacht.  

Heeft u schade aan een product? Stuur altijd het factuurnummer mee en foto's van de schade. Schade dient direct te worden gemeld. 

Wij vragen u om in de e-mail of brief de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven en het liefst foto's toe te voegen. Maak foto's van schade die toe te wijzen is aan verkeerde levering. Vermeld duidelijk uw factuurnummer of ordernummer en uw contactgegevens. Endeavour Tools zal uiterlijk binnen vijf werkdagen contact met u op te nemen om de klacht te bespreken en af te handenlen.

Een product is uitgesloten van garantie onder de volgende omstandigheden: 

Een product is uitgesloten van garantie wanneer er aantoonbaar op een andere manier gebruik is gemaakt van het product dan waar het product eigenlijk voor bedoeld is en wanneer er ten gevolge hiervan beschadigingen zijn ontstaan. Een retour gestuurd product komt niet in aanmerking voor garantie wanneer het retour is gestuurd zonder dit vooraf aan te kondigen aan Endeavour Tools B.V. 

Afhandeling van de klacht

Zodra wij uw bericht hebben ontvangen, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar om uiterlijk binnen vijf werkdagen contact met u op te nemen, per telefoon of e-mail, om de klacht te bespreken en af te handelen.